Alla inlägg under juni 2013

Av bunnyplanet - 30 juni 2013 16:32

Tjabba  igår va jag på fest som jag berättade igår jag o min familj åkte hem kl. 3 på natten så jag vaknade 10 imorse o åt frukost sen sov jag till 12 så jag var väldigt trött  Idag har det ös-regnat hela dagen så jag får väll nästan simma ut när jag ska till Molle    Ha det gött  

 

    Här kommer en fin sommarbild       /Jag

Av bunnyplanet - 29 juni 2013 10:37

......Tjabba,ikväll ska jag o min familj på fest för mammas kusin fyller 50 år

  fast som ni vet ska nt min  syster med för hon är o sommarjobbar ,men imorron kommer hon hem det ska bli roligt  

Snälla fortsätt att kolla på min blogg o tipsa vänner  


                                                  
                                                  mvh/Jag

Av bunnyplanet - 28 juni 2013 19:27

          <----- älskar tassarna på denna  


                                      GOODBYE  



Av bunnyplanet - 28 juni 2013 17:12

PÅ torsdag åker jag till island   med min bvf(bästa vänner föralltid) till island med hennes familj jag ska vara där en vecka så från den 5-12 kommer jag nog nt kunna skriva    men jag kommer ksk hinna att skriva ett inlägg innan jag åker den 4♥♥♥

Så jag får nog börja packa snart♥

  <-----söt islandshäst     /Jag

                                   

Av bunnyplanet - 28 juni 2013 17:01

Tjabba,tjena,hallå  

Idag kom jag äntligen iväg o spelade golf!Det var jag o min pappa som spelade, det var jätteroligt! Men igår så blev det nt som jag hade tänkt mig med sötnos men jajja nu måste jag bädda sängen innan mamma kommer hem  tråkigt!


                                                  
                         GOOBYE  

Av bunnyplanet - 27 juni 2013 10:56

Tjabba  Idag ska jag sova över med sötnos det ska bli jätteroligt  Vi ska bara ha det gött!!! jag ska dit halv ett så nu måste jag gå ut till Molle  



                                                  
    GOODBYE  

Av bunnyplanet - 26 juni 2013 10:15

Idag ska jag till min mormor hon har en hund som heter Kalle han är jättesöt<3o förhoppningsvis ska jag o spela golf ikväll om det nt är för dåligt väder;)

GOODBYE:D

Presentation


Life is what you make it for♥♥♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken artist/grupp väljer du?!
 One direction
 Justin Bieber
 Michael Jackson
 Britney Spears
 Justin Timberlake
 Maroon 5
 Passenger
 Rihanna
 Psy

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards